torsdag 12 juni 2008

Grattis alla studenter!

Då har alla treor tagit studenten! Jag kan inte ljuga och säga att jag inte är avensjuk, haha. Men nästa år är det min tur! Engelska talet gick bra imorse. Vi skällde först ut våran lärare för att hon skickat ett sms och sagt att vi får IG om vi inte gjorde talet och så kan hon inte göra. Hon måste ge oss en skriftlig varning först, inte sant? Slutade med att jag och syrran fick VG båda två, haha.

Så, hade ni någon student att fira idag? De flesta jag känner är ett år äldre så jag hade många! Jag och annika åkte hem och hämtade två kartor öl som vi gav i studentpresent till Hampus och Andreas. Riktigt bra present om jag får säga det själv, haha.

Nu ska jag och P bege oss till birsta, han ska shoppa lite kläder och så ska iv hitta en bra bröllopspresent till hans mor och Lolle som gifter sig på lördag.

And btw, sommarlov nu! Underbart!

1 kommentar:

Fia sa...

Själv så har man 4 eller 5 år kvar innan det blir "riktigt" sommarlov :)
Nog för att det kommer bli rätt soft i sommar också att bara gå runt och glassa hela juli och augusti :D