fredag 13 juni 2008

Fredagen den 13, jotack..

Dagen har inte startat bra.Första dagen på sommarlovet som sagt som jag hade planerat att ta en sovmorgon, en lång jävel och sedan bara gå hem och sitta av dan, göra absolut ingenting tills jag börjar jobba. Blev lite ändrade planer när Pelle ringer och berättar att han haft inbrott i bilen inatt. De slog sönder en bakruta för att ta sig in och har försökt sno hela bilen - något dom inte lyckats med. Däremot snodde de stereon, slutstegen, basen och det som Pelle var mest förbannad över, Fiskegrejerna som är värda ett x antal tusen.. Det är bara att hoppas att försäkringarna täcker det.

Nåja, just nu sitter jag och fixar lite musik till bröllopet på lördag. Däremot hittar jag ingen musik med lasse stefanz som dom vill ha. Så jag sks söka vidare + gå och göra mig två skagen toastar!

värsta röjet i regnet på studenternas dans härromdagen, haha

4 kommentarer:

Anonym sa...

Illa med bilen! :(

Anonym sa...

Så länge han är på bra humör så är han jättevälkommen!
Han får vara beredd på att vara med på lek :D

Anonym sa...

Där ser man. Har gjort en massa nytta , men nu har jag beställt pizza och ska slå mig ner i soffan :)

Anonym sa...

Och om han följer med blir det bara en tur till skogen ;D