onsdag 11 juni 2008

Dancing in the moonlight!

Fy fan vad studenterna var bra på att dansa, haha! Jag och Annika begav oss dit i regnet och det var det värt. Esteterna vann som vanligt. Dom är alltid överlägsna på dansen. Estetarnas dans i år bestod av allt från balettdansande grabbar till feminister och två grabbar som sprutade eld. Teknikarna däremot, haha.. Det är bara att skratt åt dom! De ställde sig och lagade en omelett, sedan var det bra med det, haha. Fult var det.

Nu sitter jag på jobbet, min hals håller på att dö och jag har svinont i magen. DÄremot sitter vi på en ny kampanj och säljer HD till guldkunder som har tvilling (kanske tom trilling och fyrling) Det här låter kanske som japanska för er som inte är så insatta i "TV världen", haha? Den nya kampanjen är docl ganska okey, skönt att inrikta sig på en sak. Däremot är det fler man inte kan sälja till nu, förut fanns det ju ett alternativ för dom som inte hade en HD tv också.

Ikväll måste jag skriva ett tal på engelska. Jag får prata om precis vad jag vill men trots det har jag absolut ingen aning om vilket ämne jag ska välja. Har ni något förslag?..

Inga kommentarer: