tisdag 6 maj 2008

Äventyr.

Pelle drog som jag nämnde tidigare till Nora och fiskade vilket resulterade i att jag och henke bestämde att han skulle hämta mig när han slutade, and so he did. Tess kom till mig en stund innan Henke och hade med sig en volleyboll som var i stort behov av att pumpas. Näten var inte uppsatta på smitingen så vi åkte upp till KA5 för att spela istället. Det var inte direkt den bästa planen eftersom den lutade så vi gav ganska snabbt upp. Som ni ser på bilderna så joinade även min blonda syster oss. Väldigt fint!





1 kommentar:

Anonym sa...

Haha hallå Malin!!
Joddå jag blev tvingad att starta en blogg utav kompisarna som vill läsa hur e går för mig...
Livet knallar ska snart in och provsjunga för fm records.....
Hur leker livet sj?
Fina bilder ni tagit när ni spela volleyboll;)
Take care /Kram!