onsdag 7 maj 2008

Great day.

Nationella gick åt helvete, helt ärligt. Så många småfel och det inte nog med det så var vi två klasser i ett rum och skulle skriva. MP fick däremot inte ha någon miniräknare men det fick andra klassen, vad det det för jävla bullshit? Efter nationella drog jag och tess på gymmet i en och en halv timma sedan bar det av upp till skolan för en timme gympa, fotboll. Nu ikväll har jag jobbat, gick verkligen skitbra. Första fyra samtalen var sälj allihopa. stolt brud, oja, haha. Nu ska jag och P mysa till en film, Führerns Elise, och sedan ska jag sova. (fick veta av Danne att vi blev 12a av 24a på Mix DM, woho. Bra med tanke på hur vi spelade. ) Två dagar till helgen!

Fest någon?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jg vet inte riktigt när det kommer. Håller tummarna att det hinner komma imorgon, annars skulle jag tro att det blir måndag.
Såg att det var billig bio! Men nu går det ju inga vettiga filmer :/