tisdag 6 maj 2008

Alltid dessa hål..

Guud vad skönt det var att sova inatt. I helgen har jag som tidigast kommit i säng kl 2 och det var i söndags. Känner att jag måste skärpa mig på den fronten. Efter engelskan imorse fick vi veta att båda Samhällslektionen och matte lektionen var inställda och att den enda lektionen vi har kvar idag är Webbdesign med Sara. Vi tyckte att eftersom varken hon eller vi hade någon lektion fram till den så kunde vi flytta fram webbdesignen, men icke. Varför? nej, hon vill bara plåga oss med ett fleera timmars hål för att sedan få en massa frånvaro och kunna ge oss skolk.. eller? Istället försökte hon lägga in en till lektion där emellan, men nejtack.

Jag, Annika, och Tess drog istället ner på Waynes och käkade lunch. Bytte också så att jag får jobba kl 13.00 istället för kl 17.00 idag, det känns bättre för imorgon är det nationella i matte så då hinner jag plugga ikväll istället. P åker nog till Nora för att fiska med RIkard så han blir inte störningsmoment. Nu blir det sista avsnittet av A shot at love with Tila Tequila



Inga kommentarer: