torsdag 8 maj 2008

Sista två dagarna..

Imorgon kommer min värmetång! Däremot har jag inte köpt några slingor ännu eftersom jag inte kommit fram till vilka färger jag vill köra på, några förslag? Sitter iallafall på Televinken just nu och kör dom sista två dagarna på APUN. Känns ganska bra, däremot får jag kämpa lite om broschyren ska hinna bli klar. I eftermiddag ska jag coatcha eftermiddagspasset då Håcke ska sitta i möte och Johan ska hålla en utbildning, det ser jag fraktiskt riktigt fram emot.

Så vad händer ikväll då? För min del blir det ganska lugnt. Nu när bowlingen är slut för den här säsongen är det riktigt skönt att gå hem och inte ha någonting planerat, inte ha några måsten. Jag ska bara sega hela dagen, haha. Jag är supersugen att gå på bio. Blev ju lite extra sugen nu när medlemmarna får halva priset på alla filmer som går nu från och med fredag - nästa torsdag. Jippie ka-yay.

Inga kommentarer: