onsdag 9 april 2008

Stop messing with my head.

Vilken dag. Fick sovmorgon till typ kl 12 imorse och det var riktigt riktigt skönt. Jobbade 13- 20.00 men skulle igentligen jobbat till 21.Gick en timme tidigare eftersom jag fick ont i huvudet och kunde in fokusera blicken. På middagsrasten gick jag, Andreas, Sandra och Johan på rutiga duken och käkade. Jag gick också förbi på H&M och köpte en riktigt snygg väska från herravdelningen! Det avr mycket rea på små accesoarer också så det blev lite sådant också. BIlder kommer på det så småningom. Imorgon ska jag jobba 13- 17 och sedan ska jag kanske med syrran på sexleksaksparty hos en hon känner, haha. Jag blir dock inte där så länge eftersom jag har träning som jag inte får missa. Ska testa syrrans skor och knäskyddet så får vi se om knät vill eller inte.

Pelle och en kompis till han ska kanske köpa lite nya grejer från USA. Jag funderar på att lägga dit en beställning på en ny treklotsväska och ett par skor - det är ju så mycket billigare! Någon som har erfarenhet av att beställa från USA eller något annat land?

Inga kommentarer: