tisdag 8 april 2008

Knät ömmar men körkortet, here I come!

Varför lyckas jag alltid försova mig på mornarna? Lyckades ställa väckarklockan på kvart i åtta imorse - lyckat. Kom till skolan till kvart över nio istället. Efter skolan bjöd syrran mig på mat och så gick jag på Team sportia och köpte ett stöd för knät eftersom jag haft riktigt ont på träningarna, och även idag när jag inte ansträngt mig har jag haft ont. Det är bara att hoppas att det kommer funka och bli bättre med skyddet, jag vill verkligen inte ha ont i helgen. Som ni vet var det också handledarkursen för körkortet idag och brorsan förvånade mig med att dyka upp. Riktigt kul att han vill börja övningsköra med oss! Nu ska papperna bara skickas in och sedan är det bara att sätta igång en liten intensivkurs så är körkortet taget på nolltid, förhoppningsvis, haha.

1 kommentar:

Fia sa...

Så att du kan komma brummande ner till oss :D