fredag 11 april 2008

Inget bloggande igår, så här kommer det.

Igår blev det inget bloggat för min dag var fullsmockad från att jag klev upp tills jag kom hem efter träningen - och då funkade inte internet på min dator. Jag är skitless på min bärbara dator nu då det alltid är något som är fel och det tar nästan alltid 15- 20 min att få igång den om man inte stängt av den riktigt + att P lyckats spilla öl i den. underbaart. Blir det inte bättre måste jag kolla upp vad det är som är fel.

Iallafall, Igår var det ju jobb och praktik som gällde vilket gick bra. Efter jobbet gick jag och syrran på stan en timma då jag bla köpte en svart ögonskugga, en ny hudkräm (LDB´s rosa), ett armband och en stor nessesär! Jag hade tänkt knäppa lite bilder på det igår men syrran har tappat kabeln för att lägga in bilderna på datorn så det kändes ganska meningslöst. jag säger som vanligt - bilder kommer!

Efter det var det sexpartyt som stod på schemat! Det var faktiskt riktigt trevligt och efter det var det träning. Träningen gick sådär, bra till en början och sedan käpprätt åt helvete. Jag är inte allt för taggad inför helgen, men det kan bli skönt att komma iväg till en ny hall med en annan olja.

Inga kommentarer: