måndag 14 april 2008

Satans knä.

Jag är så less på mitt knä. Idag på träningen kunde jag spela i ca 30 min av våran 1 och en halv timme långa träning innan jag var tvungen att kliva av för att mitt knä inte tillät mig spela mer. Satan. Jag som verkligen behövde träna nu innan helgen då vi har kval. Kvalet kommer iallafall att spelas i Skellefteå med start 12.00. Hur spelformen ser ut vet jag inte men det är fler än en match som ska spelas. Det vore så kul om vi kunde gå upp i nordallsvenskan.

Iallafall så hittade jag ett par mörblå aktiga jeans på Bikbok som satt riktigt bra. Jag hittade även ett svart linne och en "klänning". Gick även på kicks och köpte fyra förpackningar hårfärg till syrran ( jätte rea, 20 spänn styck) som hon fick i present av mig och jag tror faktiskt hon blev riktigt glad över dem!

Nu ska här pluggas vidare, sedan bär det av hem till P.

1 kommentar:

Fia sa...

Tråkigt att det inte blir något på fredag, men jag håller tummarna för att det går bra för dig på lördag så att vi kan fira på kvällen :D
Today I will buy avfärgningsmedel!