måndag 14 april 2008

Booooring.

Jag är så förbannat uttråkad! 20 min kvar till engelskan börjar och jag är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Tess är borta och tar en körlektion på körskolan, Patrik försvann för någon timma sedan på lunch och är inte tillbaka än, Annika ligger hemma och är typ sjuk och ja, alla andra har smitit iväg någon annanstans. Till råga på det så gör min rygg ont. Jag borde igentligen tittat förbi skolsköterskan idag med mitt knä meftersom jag haft ont i helgen och igårkväll. Det vill verkligen inte gå över. Knästödet fungerade däremot ganska bra så jag får väll använda det ett tag till.

Föressten, vi spöade stockholm i tävlingen! Så förhoppningsvis är det fredagsöl på jobbet på fredag med gratis dricke sedan blir det krogen! Kanske vi möts där?

1 kommentar:

Fia sa...

I'LL BE THERE!! :D Ska kolla med Dennis också ;)