tisdag 15 april 2008

Plugga, jobba, bowla, plugga..

Guuud vad mycket det är i skolan nu. Tre stora arbeten som ska vara klara om någon dag som jag inte direkt kommit lång på + att de nationella proven smyger sig allt närmare. Det känns inte som att jag gör något annat just nu än går i skolan, jobbar, bowlar, pluggar. Nu sitter jag på jobbet iallafall. Jag ligger just nu på 17de (två som är över ska inte åka så igentligen 15de) plats i tävlingen att åka utomlands och det är 8 som får åka, så jag får kämpa!

Idag frågade Malin om jag fortfarande var sugen att åka till New york.. Ja tack! det vore grymt fint att få åka iväg en vecka. Eftersom Malin var aupair (stavning?) i sommras så bor vi nog hos den familjen = billigt. Gah, åh, jag vill.

Nu måste jag ta tag i det här med träningen. Var till skolsköterskan idag med knät. Hon hittade inget fel men tyckte verkligen att jag skulle gå till vårdcentralen och få en riktig undersökning av en doktor. Andra tipset var att jag skulle träna just knät och tredje alternativet var att använda zoon salvor och liknande. Jag kör på vårdcentralen och träning, ikväll ska jag gå på en powerwalk eller en joggingtur så får vi se vad knät tycker om det. Bäst för knät vore det ju att åka upp till elljusspåret och springa på spånet och mjukt underlag, men det är så omständigt. Det blir nog en sväng uppe på mubba istället. Vad ska ni göra ikväll?

Inga kommentarer: