fredag 11 april 2008

Televinken is the shit.

Idag är det jobb som gäller 13 -20.00. Nu har det kommit en tävling till här på vinken och det är att de 8 som har bäst poäng den 15 maj får åka utomlands. Det vore fruktansvärt kul att få hänga med så jag ska kämpa arslet av mig. Jag har däremot ldet lite kämpigt eftersom jag bara jobbar tre kvällar i veckan, så chansen att jag, mot alla som jobbar heltid, ska få åka är ganska liten om jag inte säljer jättebra - men det ska jag väll kunna göra, eller hur?

Är det någon som är sugen på att börja jobba på Televinken så säg till! De söker folk just nu, och som ni ser så finns det om vart annat tävlingar med riktigt fina priser!

Ikväll efter jobbet är jag,annika och hennes kille bjudna på middag hos pappas nya brud. Vad det blir har jag ingen aning om, men jag är skitsugen på någon god köttbit! men nu är det lunch en timma så jag ska kila iväg och hitta något litet att äta.

Vad ska ni göra ikväll?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg i tidningen idag att det är sista 7 dagarna nu som de visar 10 000 BC på bion, så vi hinner inte se den nästa fredag :(
Robert säger dock att vi kan se den här när den kommit ut. Vi får hitta någon annan biofilm!

Anonym sa...

Utomlands vart? :O