onsdag 26 mars 2008

Äntligen 18!

Finaly 18. Vad ska man säga? Fy faan vad skönt! Nu ska jag leta reda på passet bara så jag har det tills ikväll. Det känns som att det här kommer att bli en asbra dag. Igår fick jag ett presentkort på kicks och tidigare har jag fått massvis med poslin och en sportbh. Nu får vi se om jag får nå mer paket under dagen. :]

Silver är så förbannat söt! Vi har bytt till pellets istället för sand i deras låda för att testa hur det är, det är ju satans mycket billigare. Tyvärr vill inte silver riktigt gå på lådan nu utan hon vill ha sand så hon går runt och gnäller och har sig.. Så P måste köpa hem lite kattsand idag så hon blir nöjd. Alldeles nyss när jag stod och satte upp håret i badrummet så kommer silver gående och hoppar upp i badkaret. Sedan sätter hon sig där vattnet rinner ut och kissar. smart kissemiss :]


Inga kommentarer: