torsdag 27 mars 2008

Bakis is the shit, not.

Dagen efter. urk. Gårdagen var riktigt trevlig trots folk som man aldrig någonsin sett förut som dykte upp och tyckte att det var asbra med fest. Fick massvis med pengar av släkten till körkortet, 400kr på kicks, sportbh som sagt, lite inredningsstuff och sist men inte minst ett presentkort på en tattuering! Nu blir det till att gadda. Bilder från gårdagen ska jag försöka slänga upp lite senare så fort jag fått tag i dem.

Nu har jag väntat i tre timmar på att pappa ska hämta mig så jag får åka hem och göra mig klar så att jag kan göra lite småärenden på stan. Men först måste jag hitta något att käka, jag är fruktansvärt hungrig.I can´t stand this anymore!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ! allt är bara bra här. själv då ? fyllt år oxå ser jag. grattis i efterskott ! : ) du får hälsa annika och gratta henne oxå !