tisdag 25 mars 2008

Sooopa!

Jag ska nog aldrig mer be min syster fixa mat åt mig igen. Jag bad om en Findus matlåda med potatismos, bea och kycklingfilé samt en liten godispåse med choklad och plopp. Nu kom hon hit med en låda med kycklingfilé, ris och curry sås samt en marabou chokladkaka. Uäk. Nåja, hon fick ju delen med kyckling och choklad rätt iallafall!

Jag börjar bli taggad inför morgon dagen, däremot blev det ingen jäger, men känner någon sig manad att köpa en i 18 års present till mig så tackar jag inte nej! haha. Nu ska jag jobba här i tre timmar till sedan ska jag hem till P och käka våfflor och glass.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tjenare tjejen. hur e läget, nej jag jobbar inte kvar på vinken sedan november. har börjat jobba på bosch och siemens om landsansvarige för baltikum.
Vad gör du nu för tiden? ja du det där men vinken gäng gärna de.. bara att dem flesta e rätt sura på mig på grund av min föredetta så kallade kompis gick runt och snackade lite skit om mig.. men men..
men hoppas vi kan ses när du e i stockholms trakterna någon gång

Fia sa...

Swarkopfs blev det. Är nöjd med färgen, så det ska bli spännande att se hur länge den sitter i :)
Är dock fortfarande lika täppt i näsan. JÄTTETAGGAD att gå och träna (not).

Hoppas du får en lovely dag imorgon!

Anonym sa...

härligt , men de e jo bra att du trivs. hänt något mer roligt d¨ dem senaste månaderna:)