tisdag 18 mars 2008

Jag är inte shopping beroende, nej nej.

Jag, annika och Tess gick förbi Sankt petershjälpen, en sekond handbutik, idag efter skolan. Jag hittade två enorma mörblå muggar med tillhörande fat som jag köpte för 20kr styck, de var helt underbara! Så de ska ner i min "flytta hemifrån" låda jag har hemma hos mamma. Updaterade även garderoben och sminkväskan lite idag. Innan jobet gick jag på h&m med Tess och hittade ett vitt linne, en svart långärmad tröja och ett par mellangrå leggins. Köpte även en mascara och en kajal. Det gick bra på jobbet idag iallafall. Innan rasten fick jag iväg 3 st, och 1 efter, så jag var den enda på kvällen som höll målet. Fick dessutom en trisslott och vann 25kr, haha. Det var massor av nytt folk på utbilning så det blir mer och mer drag!

Nej nu ska jag mysa ner brevid mr P i sängen och kolla på Stomp the yard. h

Inga kommentarer: