tisdag 18 mars 2008

Snö, snö och mera snö.

Då var halva skoldagen avklarad. Redovisningen slapp jag göra idag eftersom dom andra drog ut på tiden så mycket att vi inte hann med alla, men det gör inget, lite extra tid till mig att slipa på mitt ämne bara. Efter skolan bär det nog av ner mot stan. Tess har frågat mig om jag vill käka med henne på Big Boy, hon kanske tillochmed skulle bjuda! Jag är på Shopping humör, så jag ska väll kolla om jag hittar något snyggt att ha till helgen. Är även sugen på ett par stoora örhängen, ringar. Igår fick jag två av mina gamla bowlingklot sålda. Eftersom de båda är begagnade så tog jag inte så mycket pengar för dem. Nu är jag några hundralappar rikare, yeeay!

Snart är det påsk och som det ser ut nu så ska jag bara ge bort ett enda påskägg, haha. Mr P är den lycklige. Förra året fick han ett par kallingar och svarta armband. I år vet jag inte alls vad jag ska fylla upp det med. Vad tycker ni?

Inga kommentarer: