måndag 2 juni 2008

Long time - no see

Har ni saknat mig i min lilla blogg paus? Jag är iallafall tillbaka nu efter en händelserik vecka då jag verkligen inte haft tid alls att skriva och uppdatera. Så hur har er vecka varit? Min har verkligen varit super. Jag ska berätta mer om den sedan + lägga in lite bilder och så. Är precis påväg till brorsan. Hans son Willy fyller 6 år idag så man måste ju ut och grattulera!

Idag har jag iallafall varit med pappa och Annika ner till birsta. Pappa hämtade upp oss med lastbilen, haha. Vi åkte och lossade lite mat till någon skola och på Ica i söråker innan vi for ner.

Väl nere i Birsta gick jag och Annika runt en snabbis och hittade ganska mycket på rea! Just look at it!




Rött boxarlinne från Gina tricot 99:-
Rött linne med läcker rygg från Gina tricot 49:- (ord pris 149:-)
Grön tubklänning från Gina tricot 49:- (ord pris 149:-)
Trosor från Gina Tricot och Cubus 49:- /st
Mascara, Masterpiece max 139:- (ord pris 160:-)
Lorea´l svart hårfärg 99 :- (ord pris 129:-)
Vit långärmad tröja från H&M 149:-
Svart halternecklinne från H&M 49:-

2 kommentarer:

Fia sa...

Welcome back :)

Fia sa...

Hur går det med ditt bloggande egentligen?