tisdag 10 juni 2008

I´m back.. again.

jag är verkligen dålig att blogga nuför tiden. Det har varit så mycket att göra + att min dator numera är trasig vilket innebär att jag nästan aldrig sitter vid någon dator längre, och då är det ganska svårt att blogga, haha. Nu lär jag ha tappat de få trogna läsarna jag hade.

Nåja, Nu är det mindre än en vecka kvar tills vi slutar skola för det här året, älskade sommarlov. Det är ju studentvecka och vi har inga lektioner kvar alls. Idag är det Vårkalaset, innebär att det är uppträdanden och workshops man får vara med på hela dagen. Däremot börjar det inte förrän om en och en halv timma och jag fattar verkligen inte varför vi skulle vara här så här tidigt.

Så vad ska ni göra ikväll?

1 kommentar:

Anonym sa...

Träna, dricka smoothie och kanske packa en flyttlåda? Känner jag R rätt så lär det bli någon film :)