torsdag 15 maj 2008

Torsdag.

Nationella gick ganska bra, förutom sista delen på hör, fattade absolut ingenting. Men det verkar endå ganska lugnt, det gjorde ingen annan i min klass heller, haha. Efter nationella så åkte jag, tess och annika åkte runt som galningar på stan i hennes bil, bland annat till härnöhallen där jag fyllde på mobilen med 300:- ( Halebop = gratis sms, jag skulle inte klarat mig utan det! ) På härnöhallen inhandlade jag en ny fuktkräm för kroppen, tänkte att nu börjar det ju gå mot sommaren och då vill man vara brun så jag köpte Niveas nya Summer beauty lotion som ger en svag brun nyans. Det blir säkert bra, bara man inte blir gul. Någon som använder denna och vet om den är bra eller inte?

Efter vi solat var vi förbi H&M där jag köpte handskar som är bra för att skrubba kroppen i duschen, vad kallas de? Jag hade ju också bestämt mig för att inte köpa något mer nu den här månaden eftersom min ekonomi inte riktigt vill det, men när jag hittade ett svart långt fodralaktigt linne så kunde jag inte hålla mig, det är tur att jag bor hemma, och hos P.

Fodralliknande linne - h&m 98:-
Fuktkräm med lätt brun effekt - finns lite överallt 35:-
Peel off handskar - h&m 19.50:- /paret

(På bilden ser ni även att jag fått mina ljusa slingor, inget syntet utan helt äkta, fick tag i 20 slingor för 100:- är dock inte längre säker på att jag vill ha dem..)

Nu sitter jag iallafall med en ansiktsmask, Niveas gently peel off tror jag den heter men den är riktigt bra. Kanske itne var så smart att dra på den nu direkt efter jag solat då mitt ansikte är smått bränt men men. man lär sig av sina misstag, eller hur?

NOTE
Jag har ingen aning om vad jag höll på att skriva tidigare, nu är några fel i texten rättade iallafall, haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu, imorgon är det inget planerat utom plugg. Lördag fyller lillebror 21, så vi ska väl ut dit och fira honom och R har jour under dagen, söndag kväll är jag på teatern från typ 16 och framåt. Och så ska jag plugga en massa! :)
Själv då?