torsdag 15 maj 2008

clean as hell.

Nu är det satans fint här hos pelle, nästan perfekt. Jag har plockat och städat eftersom det imorgon kan tänkas komma lite folk och kolla på hockeyn och efter det kanske det blir krogen. Det lär dock bli lugnt eftersom det är absolut sista tävlingen för säsongen på bowlingfronten, KM.

Nu ska jag hoppa i säng, imorgon har jag ganska mycket att stå i,hehe. Börjar halv 10 på skolan så jag måste ta bussen strax efter 9, kl 1 börjar jag sedan jobba på vinken fram till kl fem, och efter det som sagt, hem, piffa till mig, sedan hockeyn och småfest.

Nu är det dags att krypa i säng, Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte musiken i den nya dialern var sjukt jobbig. Men när det fixat till spel-listan kommer det säkert bli kanon och mycket roligare att jobba eller var tror du? =)