lördag 3 maj 2008

Snabb uppdatering.

Det får bli en riktig snabbuppdatering nu såghär på "morgonkvisten". Pappa kommer strax och hämtarmig innan det bär av mot övik för MIX DM. Jag ska spela med Daniel som jag även spelade med förra året och annika ska spela med pappa. Det kommer bli riktigt kul.

Mina planer för dagen är följande;
  • Åka och spela MIX DM i Övik
  • Städa lite, göra en ansiktsmask när jag kommer hem igen.
  • Duscha och göra mig klar inför kvällen
  • Förfest hos P? Tänkte kolla om brudarna är sugna.
  • Utgång till bittens kring 22 -22.30 någongång
  • Lyssna på Min Bror! Min bror! på bittens 23.00
  • Efterfest? :]

Nu ska jag tillbaka till ögonbrynsnoppandet btw, nya isättningen av håret blev bra, nu ska det bar klippas till litegrann, men det blir kvällens projekt efter duschen! Vad ska ni göra idag?

Inga kommentarer: