fredag 2 maj 2008

Orka komma på en rubrik! :]

Idag blev det en sväng på stan med Tess. Jag vet inte varför, men jag lyckas alltid bränna bra med pengar när jag är med henne.. Jag hittade iallafall en massa saker, bilder kommer upp senare ikväll förhoppningsvis! Efter stan så gick jag hem till mamma där jag och syrran lagade en kycklingsoppa till middag, den blev faktiskt riktigt riktig god. Nu börjar jag därimot bli riktigt hungrig igen så det lutar åt att jag och P beställer någonting ikväll, det är trots allt helg, haha. (sämst anledning till varför det är okej, men något måste man intala sig, eller hur?)

Slutar alldeles strax att jobba. De thar gått riktigt bra idag, 4 sålda på tre timmar = provition, tacktack. P hämtar mig alltså efter jobbet och då bär det av hem till honom. Ida och Annika kommer nog på besök, ida för att se på film och fixa mitt hår , annika för att träffa pysen! Haha. Blir nog till att se the hottie and the nottie. Någon som sett den?

Nej nu ska jag smita ner till Pelle, hoppas alla får en wonderful friday evening!

1 kommentar:

Anonym sa...

Om inte annat så ses vi ju kanske imorgon :)