måndag 5 maj 2008

Shopping.

Idag har jag, Pelle, Pelles pappa och hans tjej i birsta. Jag hittade som vanligt massor med saker. Det är nog som Pelle säger, jag har problem att hålla i pengarna! det ska det från och med idag bli ändring på. Här kommer bilder på det jag köpte idag och även det jag köpte på stan i fredags när jag gick med tess.







2 tshirtar, en omgjord till linne - T3 199:-/ 99:-

2 trosor - Lindex 19.50:- styck

Tre armband - Åhlens 40:- styck

Svart väska - REA 50 % 149:- (ord. pris 299:-)

Röd väska - H&M 179:-

Foundation - Kicks 149:-

Vitt linne - H&M 99:-

Dagens köp;

Korta jeans från Cubus 349:-

Digitalkamera Kodak M873 - Mediamarket 999:-

Sjal - Carlings 99:-

1 kommentar:

Fia sa...

Jag ska nog inte säga något om att hålla i pengarna, vi beställde ett Wii igår och naturligtvis var det jag som betalade :P