måndag 12 maj 2008

Nationella igen.

Pust pust. Vad jobbigt det är att kliva upp halv 7 på morgonen. Det kanske inte är tidigt för vissa, men för mig är det det! Det är bara att ni håller tummarna för mig idag! Jag måste sätta del två i matte nationella vi har nu halv 9. Gick iallafall asbra att köra igår förutom lite brända lameller.. Körde runt ganska mycket i stan + ut till smitingen fram och tilllbaka samt ut mot solumshamn där det inte är så mycket trafik nu. Jag är riktigt taggad över att ta körkortet!

Nu ska jag äta upp mina flingor, Kellogs special K, och packa väskan innan mamma kommer och hämtar upp mig. Shit. jag börjar bli smånervös.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna för matten!
R kommer till vinken på introduktion på torsdag, så om du jobbar den kvällen får du hålla koll så att han sköter sig :)