tisdag 13 maj 2008

Jag är bäst, haha.

Woho, fyfan vad skönt. Det känns som att jag lyckades ganska bra med del 2 så jag tror inte att det kommer att bli några problem alls att klara det. Men man kan aldrig vara säker! Vi håller tummarna.

Nu sitter jag på Televinken och väntar på att klockan ska bli 12. Alla lektioner efter nationella var inställda så vi slutade strax efter 10. Gick på stan en sväng med systeryster och Tess. Hittade bland annat en vit, modell större, tunn t-shirt med ljusblå trekander från halsen och hela vägen ner. Den till ett par ljusa slitna jeans eller ett par leggins och mina vita tygskor - somrigt och stilrent. 199:- på Åhlens. Jag vet inte om jag vågar lyxa till det den här månaden och köpa den för jag har inte allt för mycket pengar. Och jag måste fylla på mobilen och så har jag några andra småsaker som måste betalas..

Nej nu ska vi tänka positivt.

Inga kommentarer: