onsdag 14 maj 2008

Trekronor till semi.

Jag hinner inte mer än att komma innanför dörren innan jag blir döv av grabbarnas vrål - vinst till sverige. P passade på att dra hem Henke och Jimmy för lite öl och pizza och så har de även hunnit varit upp till Rickard i Nora och hämtat en ny (sämre enligt mig) TV.

Tillbaka till mig, det är ju jag som är viktig förihelvete! I own this place, haha. Det gick så dåligt att jobba att jag tillslut bröt ihop hos chefen, även kallad favorit farbrorn från min sida, ja det är nästan ett litet familjeföretag. Men sedan gick det bättre. Nästa gång är jag på topp igen, I promiss. Imorgon har jag nationella halv nio. Läs och hör delen på engelska B. Enda lektionen också så eftersom jag inte gick och solade idag blir det nog morgondagens bestyr.

Yeay, Då var det tydligen dags för youtube. Ge mig en alvedon tack?

Inga kommentarer: