torsdag 17 april 2008

Våren is the shit!

Jag älskar våren. jag var och käkade med håcke och syrran på rutiga duken på lunchen och som vanligt blev det en kycklingbaguett. De är verkligen jättegoda, men jag tror endå att jag måste ta något annat nästa gång annars riskerar jag att bli less på dem. Gick förbi H&M efter det och köpte schampoo och balsam som jag ska ha hemma hos P och så köpte jag även hårspray. Den som jag brukar använda fanns inte så jag fick köpa den jag använde förut. Tyvärr luktar den inte lika gott och är inte lite bekväm att ha i håret, den blir lite väl stel, but what to do? jag behöver ju hårspray och har ingen lust att åka till härnöhallen som ligger helt åt andra hållet för att få tag i den.. I know I´m lazy!

Var också och åt min första mjukglass för i år idag. På rasten kilade några brudar på jobbet iväg och köpte glass och jag körde då på en bägare mjukglass med tuttifrutti strössel, mums! Nu börjar det gå mot sommarn! Så satans skönt!

1 kommentar:

Fia sa...

Om du vill ha en super-spray som luktar otroligt gott och känns bra att ha i håret så ska du köpa Scandinavian Formula. Dyr (typ 80 spänn) menman kan ju ha den om man ska ut på galej :) Tror jag pratade om den sist du var här.
Vad tror du om filmen imorgon då?