måndag 7 april 2008

Stackars lilla knä.

Fortfarande bara massa slask ute. Usch. Jag som trodde att det hade blivit vår nu. Nåja, träningen idag gick sådär. Igår på matchen fick jag problem med mitt vänstra knä och idag fick jag samma problem igen. Strålande smärta strax under knäskålen och rör jag knät blir det värre + att jag inte kan vrida kroppen åt något håll utan att ha flyttat foten först. Imorgon ska jag gå till skolsköterskan och prata med henne och så skajag ner och köpa ett knästöd/skydd så får vi se om det hjälper. Jag vill ju inte ha ont på tävlingen i helgen. Imorgon ska jag, syrran, mamma och pappa på den där första kursen man måste gå på körskolan innan man får börja övningsköra. jag längtar verkligen tills vi kan komma igång med körkortet! Det är på tiden tycker jag. Idag fick jag också veta hur mycket jag ska få tillbaka på skatten och det blev en riktigt positiv överaskning! 4000 :- + ränta. Det ska direkt in på sparkontot och då är mitt körkort betalt, underbart!

Ja juste. Min kusin Kalle fick barn här för någon vecka sedan och startat en blogg för sötnosen. Check it out!

1 kommentar:

Fia sa...

Älska skatteåterbäringen! ;)
När ska vi på bio då? Nästa helg kanske? Vi verkar ha lite svårt med kvällar vi båda är lediga :)