torsdag 17 april 2008

Outch my ass.

Det var en hit att dra fram cykeln igår. Det är ju jättemysigt att cykla och man får både luft och motion. Eftersom jag inte går på spegeln lika ofta som jag gjorde förut är det ju ett bra alternativ så jag iallafall får röra på mig litegrann varje dag. Däremot måste jag endå ta tag i detta och börja träna igen, något som jag sagt i evigheter nu.. Mitt nästa steg är iallafall att jag ska köpa en gammal, men fräsch, damcykel med få växlar. Träningsvärk har jag iallafall idag och kunde knappt sitta på cykelsadeln idag, jag är så öm! Uäk.

Är på televinken just nu men har inte direkt mycket att göra. Min dator, där jag har allting, vägrar starta. Något som den gör alltför ofta nu för tiden.. så fort jag får ifgång den ska jag göra en backup på det jag har på datorn, det är ju bla alla bilder från österrike osv, och sedan skicka in den på reparation.. Den måste verkligen fixas nu.

Inga kommentarer: