måndag 28 april 2008

Helgen som var då!

Först och främst tänkte jag lägga in en bild på tillskottet till P. My darling pysen.


Iallafall, helgen har varit helt awesome. Ifredags kom vi frma till skellefteå kring 7 -8 någon gång. Då blev det direkt käk i scandics resturang. Det var bufé för 159:- + dryck. Det fanns verkligen allt i bufén - Fläskfilé, lax, kycklingfilé, potatisgratäng, olika sallader, Potatissallad osvosvosv. Kvällens tema var Hot and spicy vilket kändes på tex potatissalladen. Efter maten blev det en promenad för Mella behövde fylla på mobilen, men vi hittade inte en mack jävel så han fick klara sig utan.. VI fick iallafall en promenad! Sedan blev det typ sängen för grabbarna, jag däremot var så rastlös och låg uppe till 2 och kollade på Jay lennon show by myself..


Lördagen då bestod av Hotellfrukost sedan bar det av mot hallen. Första matchen mot Umeå vann dom ganska stort, Andra matchen mot Boden blev lika och finalen skulle dom spela mot Boden. Boden hade med sig en hejjarklack bestående av grabbar i åldenra 17 -22 kanske. Klockrent med klack men annars så var de bara irriterande då de tryckte ner flash på så sätt att om de tex missade kunde de skrika JAAAAA! och bli överlyckliga, så gör man inte. FInalen förlorade dom.. Det var så jämt och boden lyckades ta några bort med tex 1 -3 pinnar vilket gjorde att dom vann, så nu är de tillbaka i Allsvenskan.. Stämningen i bilen var ganska deppad i början av kvällen men efter lite spritintag somnade vissa och vissa blev på riktigt party humör! Väl hemma blev det Kajan där Danne blandannat lyckades bryta sönder mitt bankomatkort. Efter krogen somnade jag, Elin och Andreas hos Danne. Tydligen hade Pelle kommit för att hämta mig kring tre men jag hade somnat typ 5 min innan han kom och gick verkligen inte att väcka så han fick hämta upp mig när jag vaknade på söndagen istället.

Så, dagen efter då, bakis så som man bara blir när man är ute med flasharna eller andreas, haha, så var det som sagt planerat med en grillning. Åkte dit kring 2 och hjälpte till med maten. Bjudna var även mormor och morfar samt benny, mamma och viktor. Vi blev ett helt gäng - och gott blev det! Fick däremot inte i mig så mycket, min mage sa ifrån men det får man ta!
Jag tänkte iallaall försöka få tag i några bilder från helgen av Daniel, så det kommer det kommer.

Inga kommentarer: