måndag 28 april 2008

Nationella och prov..

Det har blivit lite dåligt uppdaterat, I know. Men nu är allt tillbaka som vanligt så nu ska jag bli bättre på det igen. Idag har jag gjort nationella i Engelska B. Det gick faktiskt ganska bra. Ämnet var "the road to adulthood" och jag valde att skriva om hur ämnet "life is tough for young people today". Tycker ni att det är det? Efter provet slutade vi, lyckades alltså övertala våran engelska lärare att vi skulle vara så less på engelska så det blev alltså en riktigt kort dag! Ick runt med syrran på stan en stund innan vi mötte upp mamma och Benny på Waynes för lunch. För min del blev det en riktigt god kycklingpasta. Åkte sedan hem till P och här har jag varit sedan dess, med undantag för en sväng till affären. Hade sista bowlingträningen för säsongen idag men jag har inte alls mått bra + att jag har prov i samhällskunskapen imorgon (om regeringen och riksdagen) så jag måste ta tag i det snart.

Gick även förbi banken idag och beställde ett nytt kort. Den här gången blir det inget elektronkort utan ett riktigt Visa kort med internetdosa så det får jag om 2-3 dagar. Hur ska jag klara mig så länge utan kortet? Jag är så beroende av mitt kort nu. Såg även 14de avsnittet av Gossip Girl idag och jag är besatt! Det är fruktansvärt bra! Nu kommer inte nästa avsnitt, eller ja, nästa säsong förrän i mitten av Maj, känns som en evighet. Har ni något förslag på serier som liknar L Word, House eller gossip girl så hojta till!

Nej nu ska jag försöka ta tag i pluggandet.

(xoxo)

Inga kommentarer: