måndag 21 april 2008

Drygt att komma på en rubrik, oja.

Igår blev det inget uppdaterat, jag var så satans trött! Det som hände igår.. Ja, det var väll skola, hål i tre timmar som vanligt på måndagar så vi gick på stan en sväng, jag tess och annika. Bowlingträning på kvällen och efter det tog jag och P en springtur! Vi ska äntligen börja ta tag i det här. Däremot sträckte jag framsida lår då vi tävlade över en bro som idag inte är så jäkla skönt, men men. Nu sitter jag och vänta rpå att mamma ska komma och hämta upp mig hos P. Har engelska och sedan är princip alla våra andra lektioner inställda för våra lärare är med mediatreorna i stockholm = slutar vääldigt tidigt = spegeln innan jobbet. Nu ska fettet bort :D

1 kommentar:

Fia sa...

Hej tjejen!
Jag ska införskaffa biljetter för dansen den 18e maj imorgon. Jag tänkte bara höra om du ville ha en biljett, annars går den till farmor :)
Jag vet inte riktigt hur uppsättningen av övriga dansgrupper ser ut, då Willson blev utvisad. Så jag vet inte hur många ungdoms-/vuxengrupper det är i vår. Det kanske bara är 4åringarna och vi :D