tisdag 22 april 2008

Då är halva dagen förbi. Har varit på skolan och haft engelskan och så har jag varit och gymmat på spegeln. Fick skjus av P hem som var påväg till Sibylla och käka lunch. Smått osmart som jag är ber jag honom fixa något åt mig också. Puckaat. Nu ska jag sätta igång och städa undan lite här innan jag måste duscha. Ikväll blir det jobb 17 -21. Efter jobbet kanske jag och P ska åka och hämta pysen, min älsklingskisse som bor hos pappa. Han ska iväg imorgon och blir borta iaf till på söndag så jag och P ska vara kattvakt åt honom. Chansen finns att han blir kvar här eftersom pappa antagligen ska flytta till en annan lägenhet eller flytta ihop med bruden sin och eftersom jag vägrar låta honom avlivas kanske vi ska testa ha honom här. Jag är rädd för att det ska bli för mycket me de kissemissar han redan har men pysen kan vara ute hel dagarna. Det är värt att prova iallafall!

Det är dags att börja nu, somarlovet närmar sig.

1 kommentar:

Fia sa...

Kruxet är att jag bara kan köpa 2 biljetter, varav en går till Bobban :/ (order från dansfröken till eleverna)
Så jag vet inte om du kanske kan prata med Teatern och höra om de har några biljetter eller hur vi ska göra?
50 kr kostar de.