fredag 21 mars 2008

Fredag hela veckan!

Orkade inte skriva något igår, var ganska slut på kvällen och slocknade i princip direkt när jag kom hem. Igår klev jag upp kring 9 och gick på spegeln innan jag började jobba. Ganska skönt att försöka komma igång igen med träningen, men fan vad jag hatar träningsvärk när man har hosta. Jobbade gjorde jag 13-17.00 och fick iväg 5 sälj, vilket är helt kanon. Efter jobbet drog jag och P till hallen. Där blev det lite bowling för min del och biljard för Pelles. och jaa.. det var is tort sett min oerhört intressanta dag, haha.

Nu sitter jag på jobbet och ska vara här till 17.00. Förhoppningsvis så går det lika bra idag som igår. Vi har ett hemgångsmål så nu ska det säljas som saaatan så vi får gå hem tidigare! Vad ska ni göra ikväll? Själv har jag absolut ingen aning. Pelle ska iallafall inte spela biljard så jag kanske gör något med honom.. bio kanske?

1 kommentar:

Fia sa...

Jag ringer säkert :) *puss*