torsdag 21 augusti 2008

Torsdag.

Då var det ännu en dag på jobbet. Idag jobbar jag ända fram till 21.00 vilket känns lite småtungt såhär sista veckan på sommarlovet, men sedan blir det klirr i kassan vilket inte är helt fel! Om en halvtimma är det lunch och för er alla som vill skriva lite mer i erat intresseblock kan anteckna att jag ska käka en matlåda från findus, kyckling bearneise!

I vilket fall som helst så fick vi precis reda på att Televinken nu äntligen ska dra igång kontoret på Cypern i Pafos för att vara exat, dvs nu får vi chansen att arbete utomlands! Kommer bli häftigt. Däremot kommer inte jag få chansen till det förrän om ett år när jag går ut gymnasiet, men det är kanske något som är värt att vänta på? Anledningen är att man skriver kontrakt på 6 månader och det är just för att man då får skatta mindre.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Skoj att du börjat blogga igen! Nä, jag fick inte tag i hans msn, men fick tag på honom på mobilen efter mycket om och men :)

Anonym sa...

Nejdå, sjukare än så här tänker jag då fanken inte bli! Som tur är så dricker vi mycket öl, så man känner inte så mycket om man väl orkar hasa sig iväg :)

Bilderna blev grymt snygga måste jag säga!!