tisdag 26 augusti 2008

Projektarbeten, APU och förväntningar.

Då var vi inne på andra dagen. Idag ska vi leta APU platser, bestämma vad vi ska göra för projektarbete samt ha enskilda samtal med vår mentor om förväntningarna inför sista året. Jag har absolut ingen aning om vad mitt projektarbete ska handla om. Jag vill göra något annorlunda där jag får fota mens amtidigt redigera och hålla på mycket med grafisk kommunikation, det är ju trots allt den inriktningen jag valt att gå.

Har ni något förslag på vad jag kan göra?

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Jag vill göra något annorlunda där jag får fota mens " haha

Anonym sa...

hey handsome ! allt bra ? längesen man såg dig !

Anonym sa...

fint här oxå ! ja , det tycker jag. vi får styra upp nåt nån helg : )

Anonym sa...

Hör av dig till en reklambyrå/webbyrå och erbjud dig att jobba gratis! Det tackar de inte nej till och under tiden har du fått in en fot samt skaffat lite erfarenhet!