torsdag 19 juni 2008

Sista dagen innan långhelg.

Sommar sommar sommar. Det känns så jäkla bra att ha sommarlov och istället för att gå i skolan jobba typ heltid. Så kommer jag nog inte säga om några år. Snart är det midsommar och jag har ännu inte bestämt mig vad jag ska göra.. Planerna för idag är bland annat att gå och luncha med Sofia och sedan jobba vidare till kl 17.00. Efter det har jag faktiskt ingen som helst aning vad som händer vilket är ganska skönt.

Idag har jag iallafall fått mitt nya bankomatkort! Jag tappade mitt kort förra torsdagen och är rädd att det blev taget då när det låg i hans bil när det blev inbrott. Så nu är det en ny kod och allt som gäller, uäk. Men det är alltid kul med ett nytt, oförstört, kort.

Vad ska ni göra idag?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja han är super fin min prins :D ja jag förstår de, fattar inte hur man kan klara sig utan att rida :) Ja då det går riktigt bra :D Tävling igen nästa helg och nytt försök med kval till Sm :)