måndag 16 juni 2008

Midsommar.

Nu är det mindre än en vecka kvar till midsommar! Vad har ni för planer?

Själv vet jag inte riktigt vad det blir än. Jag är utbjuden av sofia till hennes killes föräldrars stuga. De skulle bli ett gäng på ca 20 personer, många som har jag träffat förut så det kan bli riktigt trevligt. Femkamp, grilla, dricka och nattbada är några av aktiviteterna som står på schemat isf. Annars har min syster planerat en stor fest med go mat här inne i stan med massvis av folk så det kan också bli kul. Däremot är det Sofia och Robert utflyttningsfest också eftersom de sedan flyttar ner till Linköping så det känns som att jag vill träffa dom en helkväll innan dom åker. Det är svårt det här, haha. Det hänger nog lite på Pelle också. Oavsett vad jag väljer tror jag att det kommer bli askul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fredag = lungt på hälle
Lördag = Gussjö å alkoholen