lördag 21 juni 2008

Dagen efter.

Igår blev det inget skrivet eftersom det var midsommar och fullt upp hela dagen! Vi sov över hos Joel i förrgår och spenderade förmiddagen hos honom innan vi åkte hem för att duscha och så. Kring halv 5 åkte vi till Andreas för att grilla. Jag och Pelle hade köpt med oss potatissallad med chili smak, Kött, tomater och majskolvar som skulle grillas. Det var riktigt riktigt gott! Efter jag varit hos Andreas en stund åkte jag ut till Sofia och deras gäng ute i vid lotsstugan. Där var de i full gång med femkamp när jag kom, haha. Firade vidare midsommar där innan Pelle ringer och säger att han kan komma och möta mig om jag börjar vandra in mot stan. Lagom lullig som jag är tycker jag att det är en kanonide så jag får sova med honom. Jag tänkte inte direkt på att det var så långt in till stan..

Utan batteri på telefonen och trött som satan med skor som gör jätteont vandrade jag alltså kring 6 km in till stan för att träffa joel och Pelle. Vi slocknade ganska snabbt när vi kom hem till Pappa.

Så idag sitter jag här med grym träningsvärk i vaderna och är jätte trött. Bakis som satan har jag varit hela dagen och usch. Nu känns det precis som att jag inte ska dricka någonsin igen, haha.

2 kommentarer:

Fia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Vi är hemma hela sommaren förutom v. 30. + att brorsan ska vara hos oss några dagar innan dess eller efter.