torsdag 22 maj 2008

Torsdag.

Hur står det till med er läsare idag? Mig är det ganska bra med! Hade en hemsk kväll igår men nuså, nu verkar det gå uppåt igen, jag ska bli bättre. har haft Graf hela morgonen och har jobbat på riktigt bra. Det känns som att jag kommer bli riktigt nöjd med mitt arbete. Nu ska jag och Tess gå och käka i matsalen, idag serveras det falukorv och stuvade mackaroner.

Så vad händer i eftermiddag då? Jag har tvätttid och har lovat pelle att sköta det själv så han kan åka och fiska. Måste också förbi farmor för hon fyller 80 i helgen och det ska hon fira i norrköping. Så idag ska hon bjuda oss på lasange. Jag tänkte även ta tag i målandet i köket, insida alla skåp och allt, så vi får se hur långt jag kommer med det!

Nu är det återsamlingdags, so long.

Inga kommentarer: