söndag 11 maj 2008

Söndagens bravader.

Varför är jag så kass på att blogga på helgen?

Idag har minst sagt varit en händelserik dag. För det första så sov jag hemma för första gången på evigheter, haha. det är nästan illa. Fick dock tine sova på nästan hela natten pga av min mage som verkligen inte var bra och fortsatte så flera timmar efter jag vaknat.. Men det blev iallafall så att senare på dagen åkte jag upp till brorsan. Han har äntligen fått sitt handledar "bevis" eller vad det nu heter så att jag får övningsköra med honom. Vi var bort till högslättens parkering där vi höll till i ca en timma och tränade på allt möjligt, men mest dragläge och starter och så. Jag var faktiskt riktigt riktigt duktig! Jag fick till och med köra hem i trafiken två gånger, haha. Sammanlagt var vi ute i ca 2 timmar och jag tror faktiskt att det här kommer att gå som på räls. det känns kanon. När vi var klara stannade jag till hos brorsan en stund där han och hans polare satt och spelade något nytt spel till hans xbox 360.

Efter det så hämtade pelle upp mig. Han var ner till birsta under dagen och köpte en ny vattenpump och skinnklädsel till sin bil. Så det skulle bytas och det tog sån jävla tid. uäk. Sedan drog vi hem till mamma där P fick spela guitarr hero som han är helt besatt av nu, och så käkade vi till Sanningens ögonblick.

Nej nu ska jag mysa ner brevis min svarta kissemiss och P och sova. Jag älskar verkligen att sova. Y

Inga kommentarer: