måndag 19 maj 2008

Måndag.

Idag är jag på bra humör. Det var inte superjobbigt att kliva upp imorse och samhällen samt svenska lektionerna gick fort. I vanliga fall känns det som om man sitter där i ett halvt dygn trots att det bara är några timmar. Nå, vad gör jag nu då? Jag sitter hemma i sängen hos P. Har som vanligt långhål fram till kl 2. Så nu ska jag snart laga till någon lunch, det blir ris, wookade grönsaker och dom där tandori kryddade quorn bitarna som faktiskt var riktigt goda. rekomenderas. Nej, nästa gång ska jag försöka få P att köpa Quornfärs, tacokrydda och paprikor för att göra fylda paprikor + tillbehör. Mums.

Vad händer ikväll då? Cirkusen är i stan! Så jag ska nog kanske dit med brorsan och hans brud samt deras dotter Joline. Det är världens sötaste barn, jag lovar. Y Självklart hänger kameran med om det blir cirkus time.

Inga kommentarer: