tisdag 20 maj 2008

Jag utmanar dig..

I vanliga fall brukar jag itne svara på sånna här grejer, men blir man utmanad så blir man. Jag utmanar er som läser det här!

DIG:
1. Hur lång är du? Långa 173cm..
2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag säger som min bror, Målet är att vara ekonomiskt oberoende när jag fyller 30!
3. Vad pluggar du? Går andra året på Media, inriktning Geografisk kommunikation
4. Har du långt hår? Yeah, kind of!
5. Vilken hårfärg har du? Svart.
6. Sminkar du dig? Nästan varje dag.
7. Har du haft sex senaste månaden? Om vi säger såhär, Jag har en pojkvän jag i princip bor hos, now you figure out the rest.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svart bh, samt knallröda/lila Diesel trosor.
9. Har du kysst någon idag? Nej, men fick en liten puss av P imorse som förlåt för att han levde om så jävulskt på min kära sovmorgon!

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nej det gör dom inte.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda är bäst.
3. Hur många syskon har du? 3, en syster och två bröder.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Vi hörs imorgon, :*
5. Hur många ställen har du bott på? 7 om jag inte räknar helt fel.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? My lovely twin sister!
7. Vilken familjemedlem är snällast? Det var ingen snäll fråga.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Om man inte räknar med Annika som jag träffar typ hela tiden så var det igår med Matte, som ni vet gick vi på cirkus.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? I fredags. Grillade och såg hockeyn hos P med lite folk.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Daniel efter en kväll på krogen om jag inte minns helt fel.
3. Har du kysst nån kompis? Det händer lite då och då.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej, och vore det så så var det inget serriöst.
5. Vem har du varit kompis med längst? Räknas syrran som kompis? Vi har ju endå gjort allt tillsammans sedan vi var små! Annars måste jag nog säga Andreas.
6. Vem känner dig bäst? Syster min igen.
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Om hon/han frågade. Men jag skulle nog använda något annat ordval än just "hata".
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej.

VåGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja, om jag är väldigt förbannad.
2. Klä dig annorlunda? Så länge jag trivs i det.
3.Vara dig själv? Ja, men ibland är det svårt att inte försöka vara "som andra vill att man ska vara". Men jag börjar bygga upp mer och mer självförtroende.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Jomen visst. Jag är het! (ser ni, självförtroendee)
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Haha, jag undviker det.
6. Pierca dig? Jovisst. Jag har några stycken, bla i ögonbrynet. Är jättesugen på att pierca mig igen men jag vet inte vart. Funderar på tungan men jag vet inte riktigt, det får inte bli för mycket.
7. Ha sex på offentlig plats? Haha, *censur*... Nejdå, men det beror på hur offentligt.
8. Vara omogen? Jaa, efter några groggar.
9. Äta småkryp? Uäk...

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Doin' it right now!
2. När var du på semester senast? Oj,
3. Vilken färg är det på din tandborste? Alla mina tre tandborstar är blå/vita.
4. Är ditt hår tråkigt? Ja, fast det går att göra ganska mycket med det.
5. Vem såg dig naken senast? P, annars blir jag förvånad.
6. Hur ofta duschar du? 1 (ibland 2 om jag fryser) gånger om dagen. Nästan för mycket.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Jag planerar aldrig sådant.

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att du antog den :)