söndag 18 maj 2008

Helgen.

Att blogga på helgen verkar inte vara min grej riktigt. Vi kör en kort sammanfattning av helgen!

I fredagskväll tittade som sagt Annika, Hampus, Tess, Jens och Henke förbi här hos P. Det blev grillad kyckling och potatisgratäng till middag och även lite sparris och pastasallad som Jens hade gjort och tagit med sig, den var jättegod verkligen. Som säkert fler vet så förlorade Sverige, vilket man här hemma inte hade behövt kolla på matchen för att veta, någon, inga namn nämnda, var lite högljud över hur dom spelade och ja. ett hett temperament helt enkelt, haha.






I går spelade jag KM som sagt, gick sådär för min tumme ville inte riktigt vara med. Gjorde iaf en riktigt bra serie på 228 (7 strike irad fick jag ihop på den serien!) Ida däremot vann både dam och juniorklassen inte allt för otippat! Sedan åkte jag hem till pelle för att städa upp sedan fredagen men det slutade med att vi gick och la oss och kollade på dexter istället. Senare drog han och fiskade och jag blev bjuden på käk hos pappsen och bodil. Körde lite också, en ganska lång sväng och jag blir abra bättre och bättre, haha.

Idag vet jag itne alls vad som händer. Pelle ska väll kanske fiska och jag lä rväll få städa. eller så ska vi städa hans bil. elelr så kanske jag t.om. förösker hitta på något roligt? grr.

Inga kommentarer: