fredag 9 maj 2008

Fredag igen!

Idag ska det bli rekordvärme är det sagt! Jag har laddat upp med att lägga fram solbrillorna. Jag har äntligen hittat mina snyggingar som varit borta ett tag nu, kan det ha varit min syster som snott dom? chansen är stor. Huvudsaken är att dom är tillbaka. Vi får se om det åker upp någon dagens outfit idag, hade tänkt försöka börja med det men ni kommer antagligen tycka att jag är tråkig för min garderob består av svart svart och återigen svart, haha. Om en och en halv timma ska jag iväg till televinken för absolut sista APU dagen och sedan ska jag jobba 17 - 21.

Vad ska ni hitta på ikväll? För min del är det kanske party som står på schemat efter jobbet. Sandén skulle fixa något hemma hos sig så jag ska försöka få tag på honom under dagen och kolla om det är ok att jag kanske dyker upp. Annars blir det kanske bio med P nu när det är halva priset!

Nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska hinna, xoxo.

1 kommentar:

Fia sa...

VI HAR FÅTT VÅRT WII!
Ska åka och hämta det om en stund samt införskaffa lite groggvirke, då vi har ett par slattar som R vill gör aslut på till invigningen av spelet ;)