torsdag 1 maj 2008

Dagen efter.

Hur hade ni det igårkväll? Själv var min kväll faktiskt riktigt bra förutom vissa missöden. Började kvällen med att träffa Nille och the gang ovanför Pelle innan ajg begav mig mot stan och mötte upp Andreas, Annika och Ylva. Det känns som att vi var överallt igår, hos mella, hos lillis, i stadsparken, på krogen - you name it.

När allt började dö av gick jag och träffade Sofia. Vägen dit var lite dryg då jag bland annat tog en genväg och kom till ett stängsel. Återvändsgränd? Onej. Jag hivade mig smidigt över. 100 meter senare har jag jävligt ont i handen och blöder. Det visade sig att jag lyckades sticka hål i handflatan och ja, det gör ganska ont. Idag är handen svullen och jävlig och gör ont.

Idag har jag och Pelle mest tagit det lugnt, iallafall han. Jag har städat hela lägenheten och gått och varit förbannad. :] Har precis kollat klart på Humorgalan, den var inte direkt rolig men har ett bra syfte. Nu blir det film!

Inga kommentarer: