tisdag 13 maj 2008

Another day at work.

Så, då var ännu en arbets"kväll" avklarad och det var fan inte kul att jobba. Jag och fyra till som jobbat lite längre tid fick testköra den nya dailern. Musik mellan samtalen, inte bra musik heller. Dessutom hackade min musik som en repig CD-skiva brukar göra. Men annars var den klockren och jag tror att det kan bli riktigt bra! Anledningen till att det intnmbnme var speciellt kul var att jag fick många kunder som sagt upp eller redan köpt boxen jag skulle sälja till dem, eller en massa dubletter osv och inte fick iväg spec många sälj. Men imorgon blir det revansch! Efter jobbet var jag ut med mamsen en snabbis och körde litegrann. Det var första gången jag körde med henne och hon erkände faktiskt att hon blivit lite impad. ojoj, Malin kan? ohyes!

Imorgon har vi bara en lektion, gympa och då ska vi bada på badhuset. Men innan dess så ska jag och syrran på Fire house för att steka fläsket lite. Man måste ju börja grunda inför sommaren!

Inga kommentarer: